Verzending en garantie

LEVERTIJD & VERZENDKOSTEN

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 21:00 worden gedaan worden dezelfde dag nog verzonden.
Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Om u zekerheid te geven over de levertijd van het door u bestelde product sturen wij u een Track & Trace code toe zodra deze beschikbaar is bij onze bezorgdienst. Mochten wij om welke reden dan ook de levertijd van 3 tot 5 werkdagen niet halen, dan brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte. In het weekend kan het 1 tot 2 dagen duren voor je Track and Trace link beschikbaar word. Vrees dus niet als je niet direct een Track and Trace link ontvangt. 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten binnen Nederland en bedragen €3.95 per bestelling. 

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL/DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

*Door de heersende corona crisis kunnen wij helaas niet meer garanderen dat u uw product binnen 24 uur geleverd krijgt. Wij doen echter ons uiterste best om de kwaliteit die u van ons gewend bent te blijven leveren. Als uw product om welke reden dan ook niet binnen 3 tot 5 werkdagen is bezorgd  dan nemen wij contact met u op. Mocht u niet willen wachten ons dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via dit contactformulier.

RUILEN EN RETOURNEREN

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Ons herroepingsformulier vindt u onderaan deze pagina als bijlage. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@csoutlet.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Uitzonderingen

De volgende artikelen kunnen, indien de verpakking niet meer verzegeld is, in verband met hygiëne niet geretourneerd worden (dit is tevens wettelijk zo bepaald):

  • Lingerie, zoals slips, strings, open kruis kleding, catsuits
  • Tepelversiering
  • Drogisterij artikelen (sprays, gels, pillen etc.)
  • Seksspeeltjes (producten bestemd voor genitaal en/of anaal contact)
  • Tepelpompjes, -klemmen, -versiering
  • Condooms
  • Pruiken
  • Panty’s en kousen
  • Zwemkleding

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachtenprocedure

Bij CS outlet doen wij ons uiterste best om kwalitatieve producten aan te bieden. Toch kan het wel eens voorkomen dat u desondanks een klacht heeft.

Mocht dit voorkomen dan raden wij u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@csoutlet.nl. Wij doen echter geen uitspraken over specifieke prijsberekeningen. Onze producten zijn over het algemeen geprijsd op de landelijke adviesprijs of hier onder. Berichten aangaande prijsonderhandeling worden indien deze niet voor een bulk aankoop worden gesteld, bij voorbaat niet beantwoord. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

artikel 16 van de Algemene Voorwaarden  – Klachtenregeling:
1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. 2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer. 3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. 4. De consument dient de ondernemer in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.